Egyszerű dal


Véget ért a munka mára,
menjünk aludni, kedvesem.
Én nem vágyom többre, másra,
csak hogy megmaradj nekem.

Te ott, én itt, két külön ágyban
csavarjuk le a lámpafényt.
Igyunk még valami erőset,
így talán túléljük az éjt.

Nyúlj át a téren jobb kezeddel,
és amit kérni sem merek:
égjenek el egy ölelésben
köztünk a kilométerek.

Véget ért a munka mára,
menjünk aludni, kedvesem.
Én nem vágyom többre, másra,
csak hogy megmaradj nekem.

Falak épülnek minden reggel,
a nappal csupa akadály.
De bízd a holnapot a holnap
gondjaira, kicsi madár.

Segíts, hogy túléljük a nappalt,
hogy túléljük az életet,
egy vágyódás a pillanatra,
ez jutott nekem, neked.

Véget ért a munka mára,
menjünk aludni, kedvesem.
Én nem vágyom többre, másra,
csak hogy megmaradj nekem.

A képen Tatjana Rogyionova festménye. Forrás: http://catsfineart.com

Megjegyzések