apánk csak ül


nincs kedd és nincs csütörtök
nincs isten nincsen ördög
szombat hogy is lehetne
ha senki sincs szeretve
nincs törvény nincsen bűn se
mindegy hogy ölt-e szült-e
mindegy hogy megfeszült-e

egész éjjel kerestem
hova a picsába mehetett
fölhívtuk a rendőrséget a kórházakat
pontos személyleírást adtunk
csizmája a gellérthegy
minden lépte földrengés
a két szeme atomóra
szava hajókürt
tenyerében lötyög az óceán
azt mondták ma éjjel nem láttak ilyen
embert én meg csak mentem mint az őrült
végig az üllői úton a népligetig
eleredt az eső
de meg akartam találni mentem azon a rettenetes
külső körúton könyves kálmán hungária
róbert károly és csak ömlött az eső
de mire hazaértem otthon ült
a konyhában csak nézett maga elé
valami slágert dúdolt

nincs kedd és nincs csütörtök
nincs isten nincsen ördög
szombat is hogy lehetne
ha senki sincs szeretve
nincs törvény nincsen bűn se
mindegy hogy ölt-e szült-e
mindegy hogy megfeszült-e

A képen Michelangelo Mózesének részlete.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése