megértelek


és végül kiderült hogy minden hazugság volt
nem úgy volt hazugság hogy becsaptak
ó nem
nem úgy volt hazugság hogy leitattak
és elhitették velem hogy mária és józsef
a templom freskóin valódi élő emberek
és amikor meg akartam ölelni őket támolyogva
a hideg és nedves falba vertem a fejem
nem úgy volt hazugság hogy naiv voltam és fiatal
és semmit se tudtam az ún. világról
nem úgy volt hazugság hogy nem törődtem semmivel
csak a csajokkal meg a sörrel és mindegy volt nekem
hogy mit hiszek el csak ez a kettő meglegyen
ó nem
nekem soha nem volt mindegy
úgy volt hazugság hogy éheztem és szomjúhoztam
a hazugságot
hogy az agyam egy rejtett pontján becsapva lenni akartam
hogy a könyvtárak polcain a nagy hazugságról szóló
értekezéseket kerestem
és ez fontosabb volt már nekem a határidőnapló
minden bejegyzésénél
mert nem akartam jattolni az igazság nagyképű bajnokaival
mert nem akartam hogy nekik legyen igazuk
mert nem akartam elhinni hogy nekik igazuk lehet
nekik akik nem járták végig az én utamat

szóval én értelek nagyon is értelek










A kép forrása: https://steemit.com

Megjegyzések